Wednesday, May 30, 2007

Spalatorii de parbrize in Bucuresti

Faza tare ieri in Bucuresti. In cateva intersectii au aparut spalatorii aia de parbrize, da cu tot felul de costume. L-am vazut pe unu e imbracat in negru si cu guler din ala a la Shakespeare iar mai tarziu am primit un filmuletz cu o printzesa. Le-am pus aici. Nu imi dau seama daca e o faza a alora de spala parbrize (ca luau si bani !!!) sau o smecherie.




Ideea e ca daca mai vedeti faze din astea sa le strangem aici. Stie cineva despre ce e vorba ? Daca mai vedeti sau primiti faze, trimite-ti aici.



6 comments:

Anonymous said...

Au evadat de la 9. Le-a dat drumu Vaccin!

Anonymous said...

N-au bai nici o treaba – astia nu sunt spalatori. Mai rau a mozolit parbrizul...

Anonymous said...

se vede la un moment dat cum ia banu. mi se pare superidee de biznis. toata lumea s-a scarbit de aurolacii care spala geamuri...

ma intrb daca nu io fi fost cald in colanti:).

Anonymous said...

treaba e ca multi soferi refuza sa se bage, deci nu prea merge treaba.

Anonymous said...

Cred ca sunt niste studenti care incearca sa mai faca un ban si sa nu se faca de ras :)

Anonymous said...

actori care au refuzat sa joace in telenovele.

saracii!!!!!